Nedávno jsem měla tu čest, účastnit se nové kampaně pro řadu Aqua Reotier od značky Loccitane. Věděli jste, že tahle úžasná značka s dokonale voňavými produkty netestuje na zvířatech?
Tváří kampaně jsem se stala spolu s tenistkou Petrou Kvitovou a blogerkami Dominikou Pokludovou a Terkou z Tereza in Oslo.
Kampaň nese poselství nejen o kráse ale také o přátelství a o tom uvědomit si mnohem silněji, po čem v životě žízníme. Pro mě je to přátelství a inspirace. Žízním po lidech, na které se můžu vždy spolehnout, kteří mě vyslechnou, rozesmějí a inspirují k tomu být lepším a silnějším člověkem. Ráda se nechávám inspirovat, podporuji druhé a stejně tak se ráda nechám podpořit lidmi, kteří to se mnou myslí dobře.
Upřímné přátelství a pomoc jsou velmi vzácné. Já jsem neskutečně šťastná, že kolem sebe přesně takové lidi mám. Stále častěji jsou to ženy. Právě mezi ženami přitom prý koluje největší rivalita. Zkuste ji na chvíli odložit a uvidíte, o kolik krásnějším se váš život stane.
Ještě k té inspiraci, věděli jste, že značku Loccitane založil v Provence tehdy jen 23 letý “kluk”? Jen s destilačním přístrojem, malým kamionem a dobrou znalostí rostlin, vydestiloval esenciální olej rozmarýnu, který začal prodávat na místních trzích Provence.
Olejíček se těšil takové oblibě, že pan Olivier Baussanvou výrobu postupně rozšířil z olejů také na mýdla a poté na krémy, až do podoby, kterou můžeme ve voňavých prodejnách vidět dnes. A tak si říkám. Všechno je možné a sny se mohou plnit. O to víc, když na ně nejsme sami.
Protože jsem Vám slíbila nálož backstage fotek z focení, tady je máte. Snad se ta slunečná jarní atmosféra hydratačních produktů a našich veselých úsměvů přenese i na vás.
Krásný jarní den všem,
Vaše Bára
https://www.business.elitebloggers.cz/content-marketing
Dosud žádný komentář